İnsan Resursları şöbəsinin rəhbəri

İş barədə məlumat

  • Kadrlara olan tələbin müəyyənləşdirilməsi, vakansiyaların elan edilməsi və uyğun namizədlərin seçilməsi;
  • Kadr bazasının yaradılması, işçilər barədə hesabatların tərtib edilməsi, işçi axını və səbəblərinin müəyyənləşdirilməsi, axının aradan qaldırılması üçün tədbirlər hazırlamaq və həyata keçirtmək;
  • İşəqəbul və oriyentasiya planının hazırlanması, plana uyğun olaraq yeni işçinin oriyentasiya olunması, sınaq müddətində izlənməsi;
  • Xidməti fəaliyyətin qiymətləndirilməsi prosedurunun hazırlayıb həyata keçirilməsi;
  • Şirkətin liderlik potensialının inkişafı və təşkilati strukturun yaradılması, vəzifə təlimatlarının yaradılması yenilənməsində iştirak və bu prosesin təşkil edilməsi;
  • Təlim zəruriyyətinin aşkarlanması və təlim planının hazırlanması və inkişafetdirici tədris təşəbbüslərinin koordinasiya olunması, xidməti fəaliyyətin qiymətləndirilməsi (KPİ, target, evaluation) prosesinin təşkil edilməsi və həyata keçirilməsi;
  • İnsan Resursları Departamentinin büdcəsinin planlaşdırılması və nəzarət olunması
  • Müəssisədaxili intizam qaydalarına, prosedura və təlimatlara, əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası və sanitar-gigiyena norma və qaydalarına davamlı olaraq nəzarətin aparılması;
  • Ştat cədvəlinin hazırlanması və daimi olaraq nəzarətin aparılması
  • İşdən çıxış müsahibə formunun və təhvil təslim prosesinə nəzarət olunması;
  • İşçilərin şəxsi işlərinin məlumat bazasının yaradılması, yenilik və dəyişikliklərin daxil edilməsi;
  • Aylıq, rüblük, yarımillik və illik hesabatların hazırlanması və dövlət orqanlarına təqdim olunması;
  • İşçilərin şəxsi işlərinin formalaşdırılması və qeydiyyatının aparılması, əmək muqavilələrinin, Elektron Hökumət Portalına daxil edilməsi, sosial sığorta şəhadətnamələrinin sifariş olunması işlərinin şöbə əməkdaşları tərəfindən icrasına nəzarətin edilməsi;
  • Məzuniyyət qrafiklərinin, işəqəbul, xitam, məzuniyyət, ezamiyyə və s. əmrlərinin tərtib edilməsinə nəzarət.
  • Sosial müavinətlərin hesablanması işçi davamiyyətlərinin icrasına nəzarət;
  • İşçilərin icbari sığortasının həyata keçirilməsi;
  • İnsan resursları departamentinə aid hesabatların tərtib edilməsi və rəhbərliyə və ya şöbələrə təqdim edilməsi;
    Birbaşa rəhbərinin tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi 
  • İş vaxtı saat 9:00-18:00 
    İş günləri həftənin1-6-cı günləri 


Əməkhaqqı 1200-1500 manat

  • Tələblər:
  • AR Əmək Məcəlləsini və mövcud əmək qanunvericiliyini mükəmməl səviyyədə bilməli;
  • İnsan resurslarının idarə olunması, funksiyaları, prosedurları haqqında mükəmməl biliyə malik olmalı;
  • İşəqəbul prosesinin əsas qaydalarını bilməli;
  • Elektron Hökumət Portalı ilə yüksək səviyyədə işləmə bacarığı;
  • Menecment, psixologiya və ya insan resursları sahəsində ali təhsil;
  • Azərbaycan və rus dillərini yüksək səviyyədə bilməli;
  • MS Office proqramlarını, xüsusilə MS Excel proqramını yaxşı səviyyədə bilməli;
  • İnsan resursları sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi olmalı.

 

Memar

Vəzifə: Memar

İş qrafiki: 09:00 – 18:00

İş yeri: Bakı şəhəri

 

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Layihələndirilən obyektə dair tələblərin müəyyən edilməsi;
  • Obyektə ilkin baxış və ölçu vərəqəsində qeyd etməklə ölçü işlərinin aparılması;
  • Yaşayış binalarının eskiz və işçi layihələrinin hazırlanması, tikinti sahəsində işə tam nəzarət edilməsi;
  • İlkin eskizin/cizginin əl ilə və yaxud müvafiq kompüter proqramları vasitəsilə hazırlanmasının təmin olunması;
  • İlkin eskiz/cizgini baş memar və ya aidiyyəti şəxslərlə müzakirə olunması və razılaşdırılması;
  • Memarlıq və mühəndis cizgilərdən ibarət olan layihə paketinin tərtib olunmasında və hazırlanmasında bilavasitə iştirak olunması;
  • Layihələndirilən obyektlərin tikintisinə müəllif nəzarətinin təmin edilməsi;
  • Aylıq smetaların hazırlanması;
  • Tərtib etdiyi işçi layihənin ekspertizası və təsdiq edilmə mərhələsində müvafiq dövlət orqanlarında müdafiəsi, eləcə də bunun üçün zəruri olan nümayiş materiallarının (maketlər, elektron versiyalı prezentasiya materialları) hazırlanması.

 

Digər məlumat:

  • Altıgünlük iş qrafiki.
  • Əməkhaqqı: 800-1000 manat

 

Vəzifəyə dair tələblər:

  • Müvafiq sahədə ali təhsil (İnşaat mühəndisliyi);
  • Müvafiq sahədə 3 ildən çox iş təcrübəsi (tikinti şirkətlərində iş təcrübəsinin olması üstünlük təşkil edəcək);
  • AutoCAD, 3DsMax, Microsoft və aidiyyəti üzrə kompüter proqramları ilə işləmək bacarığı;
  • Əllə eskizləri çəkmək bacarığı;
  • Məsuliyyətli, dəqiq və işini vaxtında, keyfiyyətli təhvil verilməsi;
  • Tikintinin layihələndirilməsində mühəndis və digər aidiyyəti şəxslərlə birgə işləmək bacarığı;
  • müstəqil və ya komanda daxilində işləmək bacarığı;
  • Fikrini detallar üzərində cəmləşdirmək və bir necə işi eyni zamanda aparmaq bacarığı.
Tikinti üzrə layihə meneceri

Vəzifə: Tikinti üzrə layihə meneceri

İş qrafiki: saat 08:00-dan 18:00-dək

İş yeri: Bakı şəhəri

 

Vəzifə təlimatları:

 

  • İnşaat layihələrinin əvvəldən sona qədər nəzarət edilməsi, büdcə və xərclərinin idarə edilməsi;
  • Lazım olan avadanlıqlar, materiallar və lazım olan işçi qüvvəsinin təyin edilməsi;
  • Təchizat və avadanlıqların cədvələ uyğun sifariş və təhvil verilməsinin təmin edilməsi;
  • İşin status ilə bağlı hesabatların hazırlanması və yarana biləcək hər hansı bir problemin aradan qaldırılmasının təmin edilməsi;
  • Təhlükəsizlik qaydalarına nəzarət edilməsi və risklərin qiymətləndirlməsi;
  • Layihənin miqyasından aslı olaraq inşaat işçiləri, subpodratçılar, iş icraçıları, memar, mühəndislər və layihə komandasının əsas heyət üzvləri ilə sıx əməkdaşlığın edilməsi;
  • Sahədəki subpodratçıların və briqadaların işinin koordinasiyası və nəzarət edilməsi;
  • Tikinti əməliyyatlarının planlaşdırılması;
  • Layihənin vaxtında təhvil verilməsinin təmin edilməsi;
  • Layihə boyunca lazım olan informasiyaların, vacib məlumat və proseslərin hesabatlarının hazırlanması və bütün maraqlı tərəflərin məlumatlandırılması;
  • Smeta, metod bəyannaməsi, iş qrafiki, mobilizasiya qrafiki, sahə planı, sahə strukturu, HSE plan, keyfiyyətə nəzarət planı və digər texniki sənədlərin hazırlanması;

 

 

Vəzifəya dair tələblər:

  • Memarlıq və mühəndislik, inşaat idarəedilməsi ixtisası üzrə bakalavr dərəcəsinin olması;
  • Tikinti layihələrinin idarə edilməsi üzrə minimum 3 il iş təcrübəsinin olması;
  • Tikinti materiallları və avadanlıqları haqqında yüksək şəkildə məlumatlı olması;
  • Tikinti və layihə idarə edilməsi proqramlarını və ofis proqramlarını mükəmməl bilməsi;
  • Liderlik, vaxtın və heyəti idarə etmək bacarığının olması;
  • PMP və ya uyğun sertifikatları olan şəxslərə üstünlük veriləcək;
  • Yüksək ünsiyyət və davranış keyfiyyətinə malik olması;
  • Stressə davamlı, dürüst və analitik düşünmə bacarığının olması.

 

Əməkhaqqı: 1300-1500 manat

İş qrafiki: həftədə 6 gün.

Yalnız yuxarıdakı “Melissa Group CV forması”na doldurulmuş CV-lərə baxılacaqdır.