Only CVs filled out in the Melissa Group CV form above will be considered. .
Vəzifə öhdəlikləri və iş barədə məlumat
- Hüquqi normativ sənədlərin hazırlanmasını təmin etmək
- Hüquqi sənədlərin işlənib hazırlanmasında, cavabların hazırlanmasında iştirak etmək, qanunvericiliyin tətbiqi ilə bağlı mübahisəli məsələlərə dair rəylər hazırlamaq;
- Müqavilələri hazırlanması, rəsmiləşdirilməsi, analizinin aparılması, analizi prosesində çatışmazlıqların aradan qaldırılması üçün müvafiq proseslərin icrası.
- Müqavilələrin hazırlanması, eləcə də bağlanması üçün zəruri olan görüş və danışıqlarda, eləcə də iclaslarda iştirak etmək
- Daşınmaz əmlakla bağlı proseslərdə hüquqi bazanın təmin edilməsi, sənədlərin hazırlanması, baş verən fors-major hallarda ani müdaxilələrin edilməsi
- Müəsisənin partnyor təşkilatlar, qurumlar və idarələr qarşısında hüquqi təmsilini həyata keçirmək
- Proses və prosedurların hüquqi ekspertizası və hüquqi əsaslarının təmini
- Yeni qanunvercilik aktlarının, müvafiq dəyişikliklərin müəssisənin struktur bölmələrinin fəaliyyətində, eləcə də hüquqi təmsil olunmasında iştirak etmək.
- Əlaqədar qurumlarla işləmək
Namizədə dair tələblər:
- Ali təhsil (müvafiq istiqamətdə)
- Kompüter biliyi
- Azərbaycan və rus dillərində mükəmməl danışıq qabilliyyəti və ünsiyyət bacarığı;
- Təşkilati bacarıqlar;
- Yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;
- Yüksək etik davranış qabiliyyəti;
- Səbrli və məsuliyyətli olmalı.
Əlavə məlumat
- İş qrafiki: Növbəli qrafik əsasında 5 günlük iş həftəsinə uyğun olaraq müəyyən edilir. Bundan başqa, namizədə öz məhkəmə proseslərində iştirak üçün şərait yaradılır.
- Əməkhaqqı:1500-1700 AZN
CV-lərinizi [email protected] ünvanına "hüquqşunas" başlığı ilə göndərməyiniz və ya https://melissagroup.az/vakansiyalar bölməsindən müraciət etməyiniz xahiş olunur.
Vəzifə öhdəlikləri və iş barədə məlumat
- Şirkətə daxil olan məktubların qəbul olunması, qeydiyyata alınması və şöbələrə təqdim olunması;
- Qonaqlarla görüşlərin təşkil olunması;
- Ofisə daxil olan müştərilərin qarşılanması və yönləndirilməsi;
- Zərurət yarandığı halda müştərilərə tikintinin vəziyyəti, mənzillər, ödəmə şərtləri barədə ilkin məlumatların verilməsi;
- Daxil olan zənglərin cavablandırılması, satış və kampaniyalar haqqında müştərilərə ətraflı məlumatların verilməsi;
- Müştərilər haqqında statistik məlumatların hazırlanması, aidiyyəti üzrə şöbəyə məlumatın verilməsi;
- Birbaşa rəhbəri tərəfindən verilən vəzifə öhdəliklərinə aid olan digər tapşırıqların həyata keçirilməsi.
Namizədə dair tələblər:
- Ali və ya orta ixtisas təhsili.
- Kompüter biliyi (İnternet, MS Word, MS Excel, MS Outlook);
- Azərbaycan və rus dillərində mükəmməl danışıq qabilliyyəti və ünsiyyət bacarığı;
- Təşkilati bacarıqlar;
- Yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;
- Yüksək etik davranış qabiliyyəti;
- Səbrli və məsuliyyətli olmalı.
Əlavə məlumat
- İş qrafiki: Növbəli qrafik əsasında 5 günlük iş həftəsinə uyğun olaraq müəyyən edilir.
- Əməkhaqqı: Əmək bzaarının şərtləri nəzərə alınaraq müsahibə əsasında təyin olunacaqdır
CV-lərinizi [email protected] ünvanına "müştəri xidmətləri" başlığı ilə göndərməyiniz və ya https://melissagroup.az/vakansiyalar bölməsindən müraciət etməyiniz xahiş olunur.
Vəzifəyə dair tələblər:
- Anbara daxil olan mal-materialın sifariş siyahısı ilə yoxlanılması, uçotunun aparılması və tələb olunan iş sahəsinə çatdırılması üçün vəzifə üzrə prosedurların yerinə yetirilməsi.
- Davam edən layihələrdə təchizatın təmin edilməsinin adekvat aparılması üçün inventar qeydlərini aparılması və ehtiyat səviyyələrini izlənilməsi.
- Anbar əməliyyatlarının dəqiq yerinə yetirilməsi, mal-materialın sənədləşməsinin düzgün aparılması.
- Təhlükəsizliyi və səmərəliliyi təmin etmək üçün anbarın müntəzəm yoxlanılmasında iştirak.
- Təhlükəsizlik və keyfiyyətə nəzarətlə bağlı şirkət siyasət və prosedurlarına riayət edilməsi.
Namizədə dair tələblər:
- Anbar əməliyatlarının aparılma qaydası, təlimatları.
- Anbar avadanlığı, mal –materialının izlənməsi, uçotunun aparılması qaydaları
- Anbarda təhlükəsizlik qaydalarına riayət edilməsi
- Müvafiq sahədə 1 ildən az olmayan iş təcrübəsi;
- Hesabatlılıq
- MS Office proqramları üzrə yüksək iş bacarığı
- 1C proqramında iş bacarığı.
- Ünsiyyət qurmaq və danışıqlar aparmaq bacarığı.
- Fərdi və kollektivdə işləmə qabiliyyəti.
- Aktivlik, çeviklik, ünsiyyətçillik və məsuliyyətlilik
Əlavə qeydlər:
- İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi
- Əmək haqqı: əmək bazarı şərtləri nəzərə alınmaqla namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq.
CV-lərinizi [email protected] ünvanına "anbar operatoru" başlığı ilə göndərməyiniz və ya https://melissagroup.az/vakansiyalar bölməsindən müraciət etməyiniz xahiş olunur. Yalnız qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanacaqdır.
Vəzifəyə dair tələblər:
• Kommunal ödənişlərinin pul vasitələrinin və qiymətli kağızlarının qorunub saxlanılmasını təmin edən qaydalara riayət etməklə onların qəbulunun həyata keçirilməsi, hesabatı.
• Əmək haqqı və mükafatların verilmə qaydaları
• 1C proqramında işləmək bacarığı
• Mədaxil-məxaric xərcləri sənədləri əsasında kassa kitabçasının tərtibatı
• Pul qalığı, hesabatı, faktiki məbləğin kassa əməliyyatlarının qaydalarına uyğun olaraq tərtibatı.
• Nağdsız və nağd pul vəsaitlərinin təhlükəsiz şəraitdə saxlanmasını və müvafiq struktur əməkdaşlarına təhvil verilməsinin təmin edilməsi
Namizədə dair tələblər:
• Kassa əməliyatlarının aparılma qaydası, təlimatları.
• Qiymətli kağızların qəbul edilməsi, mühafizəsi, hesabə və təhvil verilməsi qaydaları
• Kassa qalıqları haqqında qaydalar
• Müvafiq sahədə 1 ildən az olmayan iş təcrübəsi;
• Hesabatlılıq
• MS Office proqramları üzrə yüksək iş bacarığı
• 1C proqramında iş bacarığı.
• Ünsiyyət qurmaq və danışıqlar aparmaq bacarığı.
• Fərdi və kollektivdə işləmə qabiliyyəti.
• Aktivlik, çeviklik, ünsiyyətçillik və məsuliyyətlilik
• Yaş həddi: 20-35.
Əlavə qeydlər:
• İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi
• Əmək haqqı: əmək bazarı şərtləri nəzərə alınmaqla namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq.
CV-lərinizi [email protected] ünvanına "kommunal xəzinədarı" başlığı ilə göndərməyiniz və ya https://melissagroup.az/vakansiyalar bölməsindən müraciət etməyiniz xahiş olunur. Yalnız qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanacaqdır.
Vəzifə öhdəlikləri
• Əmək qanunvericiliyinə uyğun olaraq, işçi hərəkətinin təmin edilməsi.
• İşə qəbul, əmək müqaviləsində müvafiq dəyişikliklər, işdən azad prosedurlarının icra edilə bilməsi.
• Məzuniyyət, intizam tənbehi, əmək qabiliyyətinin itirilməsi halları üzrə müvafiq sənəd və proseslərin icrası, koordinasiyası və izlənməsi.
• İşçilərin şəxsi işlərinin əksiksiz hazırlanması, əmək fəaliyyətindən irəli gələn dəyişikliklərin həyata keçirilməsi
• Şirkətin işçi axtarış prosedurunun tam həyata keçirilməsi
• Dövrü hesabatların hazırlanması, analizi
• Əmək qanunvericiliyini əsas tutaraq, bütün növ sənədlərin əksiksiz hazırlanması
• Kadr kargüzarlığına dair sənədləşmələrin aparılmasının təmin edilməsi;
• E-gov portalında və İSB-də əməliyyatların icra edilməsi
• İşçilərin orientasiya, adaptasiya, onlara təyin olunan imtiyazlardan istifadə, mövcud olan motivasiya performans dəyərləndirmə prosedurlarının icrası.
• Rəhbərliyin verdiyi digər tapşırıqların vaxtında yerinə yetirilməsi.
Namizədə bağlı tələblər
• Ali təhsil
• Yaş: 23-35
• Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi;
• AR Əmək Qanunvericiliyi üzrə biliklər, Əmək Məcəlləsi, müvafiq normativ sənədləri bilməli
• Elektron Hökumət portalında, İSB sistemində sərbəst işləmək bacarıqları
• MS Office(MS Excel, MS Word, MS Outlook) proqramlarından sərbəst istifadə qabiliyyəti;
• Kadr kargüzarlığı haqqında biliyə malik olmalı;
• Dil bilikləri: Azərbaycan dili səlis, rus və ingilis dili orta səviyyədə.
Əlavə qeydlər:
• İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi
• Əmək haqqı: əmək bazarı şərtləri nəzərə alınmaqla namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq.
• Kişi namizədlərə üstünlük verilir.
CV-lərinizi [email protected] ünvanına "İR mütəxəssis" başlığı ilə göndərməyiniz və ya https://melissagroup.az/vakansiyalar bölməsindən müraciət etməyiniz xahiş olunur. Yalnız qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanacaqdır.