Будут рассматриваться только те обращения, которые соответствуют форме CV «Мелисса Груп»: .
Aktiv Vakansiya: Daxili audit və təftiş üzrə menecer (Melissa Group)
İş qrafiki: 5 günlük iş qrafikinə əsasən tənzimlənir
Əməkhaqqı: 2500-3000 AZN
İş yeri: “Melissa Group” (Baş ofis)
Əsas vəzifə öhdəlikləri
-
Risk əsaslı daxili nəzarətin təşkili və risk əsaslı yoxlamaların həyata keçirilməsini təmin etmək.
-
Daxili nəzarət və təftiş funksiyasının icrası üçün müxtəlif analitik və operativ təhlil, təftiş, yoxlama proseslərinin planlanmasında və icrasında iştirak etmək;
-
Sifariş verilən mallarla, təhvil verilən malların uyğunluğunu nəzarətdə saxlamaq.
-
Həftəlik və aylıq satış hesabatı üzrə Firmalarla üzləşmə Aktları tərtib etmək hər iki tərəfə imzalatmaq.
-
Gündəlik olaraq ödənilən vəsaitin təyinatını araşdirib həqiqiliyini yoxlamaq.
-
Borcla bağlı uyğunsuzluqları təsbit etmək, nəticəsini aktlaşdırıb Firma Rəhbərliyinə təqdim etmək.
-
Müəssisənin bölmələrində sayım, üzləşmə, yoxlama və inventarizasiya aparılmasını təşkil edir
-
Əməkdaşlıq edilən şirkətlərə ödənişlərin borclara və satış şərtlərinə uyğun aparılmasının yoxlanılması
-
Şirkətin anbarları arasında mal hərəkətinin 1C proqramında baxılması və əməliyyatların düzgünlüyünə nəzarət edilməsi
-
Anbarlar üzrə mal qalıqlarının təhlili və uyğunlaşdırılması
-
İllik Təftiş planının tərtibi və plana uyğun təftiş prosedurlarını həyata keçirmək.
Namizədə tələblər
-
Ali təhsil (maliyyə, audit, mühasibatlıq, iqtisadiyyat və ya mühəndislik sahələri üzrə)
-
Minimum 3 il audit və ya təftiş sahəsində iş təcrübəsi (tikinti sahəsində təcrübəyə üstünlük verilir)
-
Maliyyə və tikinti sənədləri ilə işləmək bacarığı
-
Qanunvericilik və audit standartları haqqında biliklər
-
Yüksək analitik düşünmə və təhlil bacarığı
-
MS Office proqramlarında (xüsusilə Excel) sərbəst işləmək bacarığı
-
Müstəqil işləmək və hesabat vermək bacarığı
-
Komandada işləmək və strukturla effektiv ünsiyyət bacarığı
Müraciət qaydası:
Uyğun namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “Daxili audit və təftiş üzrə menecer” qeyd edərək, [email protected] ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Qeyd: Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
İş şəraiti:
- İş qrafiki: 5 günlük iş qrafikinə əsasən tənzimlənir
- Əməkhaqqı: Müsahibə əsasında müəyyən olunur
İşin Təsviri:
- Marketinq strategiyasının və büdcə planlamasının işlənib hazırlanması, analitik təhlillərin aparılması, proqnozların verilməsi, strategiyanın yerinə yetirilməsinin təmin edilməsi;
- Rəqəmsal, reklam, kommunikasiya və kreativ istiqamət üzrə marketinq komandasına strateji istiqamətin təyin edilməsi;
- Marketinq komandasının hədəflərinin təyin edilməsi və təqib olunması;
- Bazar mövqelənməsinin təyin olunması və bu istiqamətdə işlərin təşkil edilməsi;
- Alıcıların tədqiqi, cari bazar vəziyyəti və rəqiblər barədə məlumatların analizinin hazırlanması;
- Qəbul olunmuş marketinq siyasətinə uyğun olaraq daimi bazar araşdırmalarının aparılması, bazar dinamikasını, rəqibləri və rəqib məhsullarının təqib edilməsi;
- Şirkətin marketinq siyasətinin inkişaf etdirilməsi ilə əlaqədar potensial strateji tərəfdaşlıq əlaqələrinin yaradılması;
- Yeni bazar seqmentinə çatmaq və bazar payının genişlənməsinin təmin edilməsi;
- Marka mesajının doğru kommunikasiya kanalları vasitəsilə hədəf kütləyə çatdırılmasının təmin edilməsi;
- PR, reklam, təqdimat işlərinin, xüsusi layihələr və tədbirlərin təşkili və həyata keçirilməsinə nəzarət edilməsi;
- Partnyorlarla daim ünsiyyətdə olmaq və onlardan promo kampaniyaların keçirilməsi üçün dəstək əldə etmək;
- Marketinq kommunikasiyalarının effektivliyinin monitorinqi və hesabatı, aylıq marketinq fəaliyyətlərinin hesabatlarının hazırlanması və rəhbərliyə təqdim olunması;
- Qiymət strategiyasının işlənib hazırlanması;
- Mövcud və gələcək məhsullara qarşı bazar tələblərinin müəyyənləşdirilməsi, analitik təhlillərin aparılması;
- Yeni və mövcud məhsullar üzrə marketinq planlarının və layihələrinin işlənilməsi və həyata keçirilməsi;
- Marketinq plan və layihələrinin məhsuldarlığının idarə edilməsi;
- Marketinq büdcəsinin müəyyənləşdirilməsi və idarə edilməsi.
Namizədə Tələblər:
- Marketinq və ya iqtisadiyyat sahəsində ali təhsilin bakalavr və ya magistr dərəcəsi üstünlükdür;
- Marketinq meneceri vəzifəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Marketinq strategiyası, brend idarəçiliyi və bazar araşdırmaları haqqında dərin biliklər;
- Marketinq fəaliyyətində effektiv nailiyyətlərə malik olmaq;
- Rəqəmsal marketinq alətləri və sosial media platformaları ilə işləmə bacarığı, Google analytics üzrə biliklər;
- Güclü analitik düşüncə, kreativlik və liderlik qabiliyyəti;
- Rus və ingilis dillərində yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;
Qeyd: Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.